REN Accountant & Belastingadviseur hecht een grote waarde aan een kwalitatief goede dienstverlening. Klachten worden daarom zorgvuldig, objectief en uiterst serieus behandeld. Toch kan het gebeuren dat u niet helemaal tevreden bent. Als dat het geval is, horen wij dit graag.
Om een klacht zorgvuldig en snel in behandeling te nemen verzoeken wij dit eerst telefonisch kenbaar te maken. Samen zal besproken worden of de klacht betreffende de dienstverlening van de organisatie, een medewerker of een derde betreft. In het gesprek zal naar een passende
oplossing worden gekeken.
Het kan voorkomen dat het telefoongesprek geen oplossing biedt of dat de klacht nog niet naar tevredenheid is afgewikkeld, dan kunt u schriftelijk een klacht indienen. Wij vragen u daarom het volgende schriftelijk en ondertekend op te sturen naar Koeriersterweg 66, 9727 AE te Groningen en bevat minimaal de volgende informatie:
– Naam en adres met daarbij organisatiegegevens;
– Een duidelijke omschrijving van de klacht;
– Eventueel meesturen van relevante documenten.
Als de klacht betreffende de eigenaar is van de organisatie, dan zal Extendum de klacht in behandeling nemen. Extendum is onafhankelijk van mijn kantoor en hiermee is een
samenwerkings- en geheimhoudingsovereenkomst afgesloten.
Binnen 5 werkdagen zal telefonisch contact met u worden opgenomen. Mocht dit niet lukken dan zal de klacht eerst worden bevestigd dat deze in goede orde is ontvangen. Wij streven er naar om binnen 10 werkdagen met een inhoudelijke reactie te komen. Lukt ons dit niet om binnen deze termijn met een inhoudelijke reactie te komen dan wordt u over de reden daarvan geïnformeerd en over het vervolg van de procedure.
In de klachtbehandeling wordt schriftelijk een reactie gegeven op de resultaten uit het onderzoek. Er wordt ingegaan op een eventuele oplossing of te nemen acties. Vervolgens worden de vervolgstappen beschreven en kunt u aangeven of u het eens bent met de geboden oplossing.
Vanuit onze beroepsregels moeten wij de klacht en de afhandeling hiervan archiveren en bewaren. Hier wordt uiterst zorgvuldig en vertrouwelijk mee omgegaan. Met het indienen van uw klacht geeft u daarom toestemming dat deze gegevens bewaard worden.
Wij nemen elke klacht serieus en beschouwen het als een kans om onze dienstverlening te verbeteren. Uw klacht wordt altijd met zorg, vertrouwelijkheid en respect behandeld. Heeft u vragen over onze klachtenprocedure? Neem dan gerust contact met ons op.
Wij danken u voor uw vertrouwen in ons kantoor!
Samen met de klant toekomstgericht ondernemen waarbij het opbouwen van een persoonlijke en langdurige klantrelatie centraal staat.
© REN Accountant. All Right Reserved 2025.